Przejdź do treści
Przejdź do stopki

Informacja dotycząca realizacji „Programu usuwania odpadów zawierających azbest z terenu powiatu nowosądeckiego” na lata 2022-2023

AKTUALNOŚCI

Treść


 

Przypominamy, iż w obecnym roku Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu również prowadzi nabór wniosków o usunięcie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest.

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest złożenie przez właściciela lub osoby posiadającej inny tytuł prawny do obiektu wniosku o usunięcie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest. Druk wniosku dostępny jest w Starostwie Powiatowym w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 33, pok. 115 oraz na stronie internetowej Starostwa www.bip.nowosadecki.pl. Termin składania wniosków: nabór przez cały rok – bezterminowo. Mieszkańcy powiatu mają gwarancję bezpłatnego pozbycia się odpadów zawierających azbest i otrzymują dokumenty świadczące o należytym ich unieszkodliwieniu.

Jednocześnie przekazujemy informację Starosty Nowosądeckiego, iż w kolejnych latach Program usuwania odpadów zawierających azbest z terenu powiatu nowosądeckiego może być ograniczony. Dlatego warto się zastanowić nad usunięciem azbestu ze swojej nieruchomości i skorzystać z możliwości wzięcia udziału w programie, ponieważ zgodnie z „Krajowym planem usuwania wyrobów zawierających azbest” termin rozwiązania unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest powinien nastąpić przed 2032 r.


Poniżej załączamy:
1__Informacja o naborze wniosków w 2022 roku
2__Wniosek o usunięcie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest

1830488